Philips Harmonie – concert Eindhovense Golf groot succes.

Recentelijk heeft het Philips Harmonie Orkest op uitnodiging van de Eindhovensche Golf een concert mogen geven op een dag die in het teken stond van diverse feestelijke activiteiten van de vereniging. Voor een groot publiek van meer dan driehonderd aanwezigen, met leeftijden van onder de achttien tot boven de negentig jaar, heeft het orkest een zeer divers repertoire ten gehore mogen brengen. Van Weense operette van Strauss tot Russische opera van Borodin, filmmuziek van Hans Zimmers 'Peal Harbor' tot Bill Conti's 'Gonna Fly Now', en jazz van Glenn Millers 'In the Mood' tot Benny Goodman met onze eigen Michel Hubens als klarinetsolist: het kwam allemaal voorbij. Als slotstuk hebben leden van de golfclub onder begeleiding van het orkest nog een zelfgemaakte tekst over de golfclub op de melodie van 'Les Lacs du Connemara' van Michel Sardou meegezongen, waar het publiek vol enthousiasme aan mee deed. Het was dan prettige samenwerking tijdens deze fantastische middag! De zengende hitte mocht de pret niet drukken: zowel orkest als publiek bleven goed beschut en gehydrateerd. We kunnen dan ook spreken van een super verzorgd, geslaagd optreden!

Posted on jul 09, 2022